ایجاد دسترسی دانش آموزان سراسر کشور به تدریس دبیران برتر استانی و کشوری

عدالت آموزشي واژه اي است که به وفور در ادبيات تعليم و تربيت مشاهده و بيان مي شود اما متأسفانه در عمل رنگ و بويي از آن استشمام نميشود. دانش آموزان با انگيزه، با همت و با ظرفيتي در سراسر کشور وجود دارند که بنا به دسترسي نداشتن به امكانات آموزشي اوليه و دبيران خوب، از گردانه پيشرفت باز مانده و آينده خود را پر ثمر نمي بينند.

اهمیت و ضرورت موضوع

امكان دسترسي دانش آموزان سراسر کشور به تدريس دبيران برتر کشوري را ميتوان يكي از مصاديق عدالت آموزشي دانست.

شرح کلی مسئله

در واقع مسئله اصلي بهره گيري از فضاي مجازي براي سهولت دسترسي به تدريس دروس مختلف دبيران برتر کشوري و استاني با کمترين هزينه است.

هدف اصلی

گسترش عدالت آموزشي

اهداف فرعی

يادگيري در هر لحظه و مكان براي دانش آموزا ن کاهش هزينه هاي آموزشي براي دانش آموزان سراسر کشو ر استفاده از دبيران برتر هر استان/نه فقط دبيران برتر پايتخت

پیشینه مسئله و مفاهیم علمی مرتبط با مسئله

آنالیز عملکرد

ارائه هر گونه راهكار جهت شناسايي دبيران برتر استاني و رايزني با آنها، ضبط فيلمهاي دروس گوناگون ونحوه بارگذاري فيلمها جهت دسترسي آسان،کم هزينه و سريع دانش آموزان در هر نقطه از کشور .

تجزیه و تحلیل علل ریشه‌ای

حوزه تخصصی مسئله

فناوری اطلاعات

حوزه کاربرد مسئله

سایر

راه حل های ممکن در ارائه پاسخ

– خلاقيت ، نوآوري ، تغيير و يا تحول نسبت به راه حل هاي موجود – امكان اجراي ايده در سطح مدارس و تناسب با سازکارهاي آموزش و پرورش – شناسايي و رايزني با دبيران برتر استانهاي کشور – ايجاد يک پلتفرم جامع آموزشي بر مبناي مدرسه مجازي ايرا ن – رايزني با آموزش و پرورش جهت اخذ مجوزات لاز م – رايزني با اپراتورهاي تلفن همراه و اينترنت – ارتباط راهكار پيشنهادي با اهداف استراتژيک سند تحول بنيادين آموزش و پرور ش

راه حل هایی که دارای جذابیت نمی باشند

ویژگی ها و خروجی هایی را که فناوری مورد درخواست می بایست داشته باشد

– مسئله به درستي درک شده باشد . – راهكار حل مسئله به طور واضح ارائه شود. – استراتژي تغيير/تحول در طرح ارائه شده بيان گردد. – دلايل منحصر به فرد بودن راهكار بيان شده باشد – اندازه ، ارزش و پتانسيل بازار هدف و سرعت رشد ايده بررسي شده باشد . – نقشه راه، و اهداف کوتاه مدت و بلندمدت طرح ، ارائه شود. – تعداد و مشخصات منابع انساني مورد نياز تشريح شود. – سرمايه مورد نياز و محل مصرف آن بيان گردد.

از بعد اقتصادی و مالی رفع مساله، تا چه میزان هزینه ای مقرون به صرفه تلقی خواهد شد و حاضرید برای آن هزینه کنید؟

نوع همکاری مطلوب شما با ارائه دهنده راهکار

سایر

دانلود فایل پیوست

در صورتی که راه حل دارید برای حل این چالش دیدگاه خودتون بنویسید تا با شما تماس بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 78 = 86

نام فایل:

اندازه فایل: