ساماندهي و اجرای برنامه های فرهنگي و پرورشي در مدارس

با توجه به تاکيد دانشمندان در تقويت EQ دانشآموزان براي تربيت نسل کارآفرين و مبتکر آينده و تاثير مستقيم کلاسهاي پرورشي و برگزاري مراسمات گروهي در اعياد و مناسبتهاي مذهبي و ملي بر اين مهم،عدم استفادهي مناسب از فرصت کلاسهاي پرورشي و البته کم اهميت جلوه دادن کارهاي فرهنگي و برگزاري مراسمات مذهبي و ملي … يکي از مشکلات رايج در مدارس کشور است.

اهمیت و ضرورت موضوع

اکثر مدارس به دليل اهميت قائل نشدن براي برگزاري برنامه هاي مناسبتي منسجم در طي سال تحصيلي يا به دليل نداشتن تمرکز و تخصص کافي در اين زمينه و همچنين به دليل نداشتن کلاسهاي پرورشي قوي و منسجم، کارهاي قابل قبولي انجام نميدهند.

شرح کلی مسئله

در واقع مسئله اصلي بهرهگيري درست از کلا سهاي پرورشي و ارائه برنامه هاي فرهنگي، مذهبي و ملي در مناسبتهاي مختلف به مدارس و دبيران جهت رشد چند بعدي شخصيت دانش آموزان از طريق پلتفر مهاي مبتني بر تلفن همراه ياوب است.

هدف اصلی

EQ تقويت دانش آموزان از طريق جذاب و هدفمند کردن کلاسهاي پرورشي

اهداف فرعی

افزايش مشارکت دانش آموزان در فعاليتهاي فوق برنامه در مدارس ارائه برنامه به مدارس جهت برنامه ريزي هر چه بهتر در برگزاري مراسمات اشتراک برنامه هاي مختلف مدارس در سراسر کشور

پیشینه مسئله و مفاهیم علمی مرتبط با مسئله

آنالیز عملکرد

-مدل کسب وکار واضح و پايدار باشد. – اطلاعات بازار ارائه هدف ارائه شده باشد . – مدل آزمايشي از ايده ، اجرا شده باشد. – توانايي درآمدزايي بررسي شده باشد. – ارتباطات مدل کسب وکار با اسناد استراتژيک آ.پ و انتظارات ذينفعان تشريح شده باشد. – آمار و تعداد مشتريان بالفعل/بالقوه شفاف و مستند بيان شده باشد. – بنيانگذاران و کارکنان کليدي معرفي شده باشند . – سابقه دستاوردها، افتخارات و سرمايهگذاريهاي پيشين بيان شده باشد.

تجزیه و تحلیل علل ریشه‌ای

حوزه تخصصی مسئله

فناوری اطلاعات

حوزه کاربرد مسئله

سایر

راه حل های ممکن در ارائه پاسخ

– مسئله به درستي درک شده باشد . – راهکار حل مسئله بهطور واضح ارائه شود. – استراتژي تغيير/تحول در طرح ارائه شده بيان گردد. – دلايل منحصر به فرد بودن راهکار بيان شده باشد

راه حل هایی که دارای جذابیت نمی باشند

ویژگی ها و خروجی هایی را که فناوری مورد درخواست می بایست داشته باشد

از بعد اقتصادی و مالی رفع مساله، تا چه میزان هزینه ای مقرون به صرفه تلقی خواهد شد و حاضرید برای آن هزینه کنید؟

نوع همکاری مطلوب شما با ارائه دهنده راهکار

سایر

دانلود فایل پیوست

در صورتی که راه حل دارید برای حل این چالش دیدگاه خودتون بنویسید تا با شما تماس بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 × 1 =

نام فایل:

اندازه فایل: